Christoph Eschenbach
As a child, Christoph Eschenbach was forced to flee Wrocław in 1945. On 25 April 2025, he returns to his home town to commemorate the end of the Second World War. For this solemn concert, the conductor has chosen to combine Arnold Schönberg's post-war work A Survivor from Warsaw with Johannes Brahms's German Requiem.