György Ligeti's Le Grand MacabreConducted by François-Xavier Roth
György Ligeti was born a hundred years ago this year. To mark this centenary and celebrate the Hungarian composer's unique legacy, François-Xavier Roth conducts his 'anti-anti-opera' Le Grand Macabre in the Radio France Auditorium.