Ultimul conflict deschis între Israel și mișcarea șiită libaneză Hezbollah datează din toamna anului 2024. Acesta a costat viața a câteva mii de civili, precum și a liderului Hezbollah. După un armistițiu, o calmă precară s-a reinstalat în sudul Libanului, bastionul grupului armat susținut de Iran, care a fost ținta unui atac israeliano-american pe 28 februarie. Dincolo de contextul de instabilitate în materie de securitate, Libanul se află de mai mulți ani într-o criză economică. Iată o selecție de reportaje și analize pentru a înțelege situația din această țară.