Imagine
La 1 ianuarie 2026, Bulgaria, membră UE din 2007, va adera la zona euro. Deși Sofia a promis că nu va exista inflație, trecerea la euro îi face pe unii bulgari să ezite. Unele partide politice de extremă dreapta profită pentru a-și promova retorica antieuropeană. Schimbarea monedei are loc pe fondul demisiei guvernului, în timp ce mii de bulgari protestează împotriva corupției elitei aflate la putere.