"Origen. La semilla de los tiempos"
Cu spectacolul ‘Origen. La semilla de los tiempos’, Academia “del Piacere”, Compania de Balet Flamenco din Andaluzia și Teatrul Maestranza poartă publicul într-o călătorie muzicală și dansantă spre locul unde tradiția și avangarda se întâlnesc. Un dialog între flamenco și muzică barocă care te duce într-o poveste ce pune accent pe emoția, memoria și frumusețea din istoria Andaluziei.