My 20th Century
Două fete gemene se nasc în aceeași noapte în care Thomas Edison dezvăluie lumii becul său electric. Dar surorile orfane cresc în lumi diferite, una fiind o scriitoare seducătoare, cealaltă o anarhistă revoluționară. În ajunul Anului Nou 1899, viețile lor se intersectează fără să știe, la bordul Orient Express. O călătorie de vis care îmbină politica și inventivitatea într-o fabulă a timpurilor moderne.