Churchill, Roosevelt și Stalin: drumul către Ialta
În februarie 1945, Stalin, Roosevelt și Churchill s-au întâlnit la Ialta pentru a decide ordinea mondială postbelică. Au trasat granițe, au împărțit sfere de influență și au schimbat pentru totdeauna destinul României. Bazându-se pe amintirile diplomaților, acest documentar dezvăluie povestea acestei alianțe haotice dintre trei lideri cu personalități și agende politice opuse.