Terorismul de extremă dreapta (1/2)
Subestimat în comparație cu amenințarea jihadistă, terorismul de extremă dreapta cunoaște o renaștere îngrijorătoare în Europa și în democrațiile occidentale. Această investigație pătrunde adânc în lumea grupurilor extremiste care ar putea organiza atacuri de amploare.