Multă vreme, amenințarea cu violența din partea mediilor de extremă dreapta a fost ignorată – astăzi, aceasta devine un pericol iminent. În Europa și în Statele Unite se înmulțesc atacurile împotriva minorităților și a instituțiilor democratice. Cum accelerează internetul și rețelele sociale procesul de radicalizare? O anchetă cu dimensiune globală despre activitatea și viziunea violentă a grupărilor radicale de extremă dreaptă.