GEO Reportaj - Hipopotamii lui Pablo EscobarGEO Reportaj
În largul coastei Siciliei se află una dintre cele mai cunoscute insule ale Italiei: Stromboli. Este faimoasă pentru vulcanul său capricios, care bolborosește neîncetat de peste o mie de ani. Trei sute de oameni au ales să trăiască aici, în ciuda pericolului. În acest reportaj, mergem să-i întâlnim pe locuitori, pentru a afla cum trăiesc în umbra vulcanului.