Emocje, introspekcje, oniryzm, ody do natury, wolność... Romantyzm, który pojawił się pod koniec XVIII w., starał się zerwać z erą klasycyzmu, umieszczając właśnie uczucia w centrum sztuki. Wyrusz z nami w podróż, podczas której odkryjesz harmonijne i wyrafinowane krainy, z poetycką wizją świata, która do dziś zachwyca...