Gimnastyka (intelektualna)
Zadaniem serii „Gimnastyka” jest kultywowanie ciekawości i gimnastyka intelektualna. Niewiarygodne ciekawostki naukowe z całego świata. Poszukujemy trendów i interesujemy się wszelkimi aspektami kultury, od malarzy takich jak Pieter Bruegel, po internetowe memy.