Z Thibautem Garcią
Od muzyki Jordi Savalla do tanga argentyńskiego Astora Piazzolli; od tradycyjnych chilijskich pieśni do nowej hiszpańskiej sceny elektronicznej: kolekcja z rytmami Hiszpanii i Ameryki Łacińskiej!