Cytadela Spandau, Berlin
Wspaniały powrót szwedzkiego zespołu podczas pełnego energii rockowego koncertu.
Hard rock w najlepszym wydaniu! Myles Kennedy i jego riffy wprawiają Hellfest w drżenie.
Z Hellfestu do Eurockéennes! Last Train podbijają festiwalowe sceny swoim indie rockiem.
Ada Oda - angielski rock spotyka włoską piosenkę. Dolce vita na scenie Europavox Session.
Legenda garage rocka powraca na ARTE Concert Festival po sześciu latach. The Kills rozpieści fanów swoim graniem.