Dance + city
W projekcie Dance + city taniec współczesny wchodzi w dialog z litewską rchitekturą z różnych epok. Tancerze i tancerki ożywiają statyczne budynki i elementy infrastruktury w pięciu europejskich krajach - na Litwie, Łotwie, w Estonii, Francji i Ukrainie, udowadniając, że miasto ma niezliczone twarze.