Metr dwadzieścia
Siedemnastoletnia Juana chce przeżyć swój pierwszy raz. Nie powstrzyma ją to, że jeździ na wózku. W swoim nowym liceum angażuje się w walkę o rzetelną edukację seksualną i zostaje rzeczniczką prasową. W serii tej śledzimy jej historię i badamy, czym jest biopolityka, świadomość seksualna i afirmacja swojego ciała.