Echoes With Jehnny Beth
Jeden program, a tak wiele nowych perspektyw na muzykę indie! W serii "Echoes With Jehnny Beth" zaproszony zespół wykonuje koncert na żywo, po którym następuje niezobowiązująca dyskusja z francuską piosenkarką i autorką tekstów Jehnny Beth na temat artystów, ich doświadczeń i aktualnych (niekoniecznie muzycznych) wyzwań.