Historia w 5 minut
Od kryzysu na Krymie przez zagrożenie nuklearne Korei Północnej, po dyplomację Donalda Trumpa: główne światowe konflikty wyjaśnione z dużym przymrużeniem oka, w zaledwie 5 minut.