Daty, które przeszły do Historii
Liczby od zawsze były częścią ludzkiej egzystencji i sposobem odliczania upływającego czasu. Historyk Patrick Boucheron przygląda się datom, które na zawsze zapisały się na kartach Historii od starożytności po współczesność.