Wybierz się na wycieczkę z ARTE Concert - Sekwana będę płynąć wartkim nurtem popu, Luwr zaleją barokowe nuty, a Sting da fenomenalny koncert w Panteonie. Co może być lepszego niż spacer po najbardziej urokliwych miejscach Paryża w towarzystwie muzyki?