Kuchnie regionalne
Kulinarna podróż po rozmaitych regionach świata. Poszukiwanie lokalnych perełek tradycyjnej kuchni oraz spotkanie z tymi, którzy ją celebrują i kształtują. W menu konfitura z mniszka lekarskiego, tatar z łosia i banany z boczkiem.