Leon XIV - Budowniczy mostówWybór ciągłości
Robert Francis Prevost został wybrany papieżem w wieku 69 lat i przybrał imię Leona XIV. Przyszły papież wychował się na przedmieściach Chicago, ale większość posługi odbył w Peru, którego nawet został obywatelem. Znany z pomocy najuboższym i najbardziej potrzebującym, ale czy będzie aż tak zaangażowany jak jego imiennik?