Nelly
Nelly (Sophie Marceau) jest żoną wiejskiego lekarza i matką trójki dzieci. Kiedy odkrywa, że jej mąż niespodziewanie zmarł we śnie, okazuje się, że być może nie żyje już od doby, czego ona nie zauważyła. Teraz musi się zmierzyć ze swoimi uczuciami, samotną opieką nad dziećmi i oczekiwaniami lokalnej społeczności. Przez cztery dni żegna się ze zmarłym i próbuje przygotować do życia bez niego.