Przyszłość muzyki
Czy sztuczna inteligencja może grać tak, jak człowiek? Czy jest w stanie improwizować, być oryginalna, stylowa i pełna uczuć? Czy w maszynie jest dusza, czy może wyzwolić u ludzkiego muzyka kreatywność? Sprawdzają to od lat dwaj wybitni pianiści – Kit Armstrong i Michael Wollny, którzy grają z asystą AI.