Nick Cave & The Bad Seeds
Sześciu Anglików z Fat White Family lubi prowokować i doprawiać swój melodyjny rock dozą ducha Cockney. Ich muzyka przypomina takie zespoły jak The Cramps, The Fall czy Gallon Drunk. Celowo łamią tabu, jakby chcieli wyrazić nieubłagany upadek zachodniego społeczeństwa. Ich występy nie pozostawiają nikogo obojętnym. Nieustannie udowadniają, że pozostają wierni swojej reputacji. I ani myślą o zmianie!