Quelqu'un d'extraordinaire
Jacques próbuje wyjaśnić swoje przeszłe i obecne życie miłosne dwójce swoich dorosłych dzieci. Początkowo Lise i Aurélien uważnie słuchają argumentów ojca, ale stopniowo zakłócają logikę jego dyskursu prostymi, pragmatycznymi pytaniami.