Myrkur
Duński Myrkur od momentu powstania w 2014 r. wypracował sobie solidne miejsce na podium sceny blackmetalowej. Na albumach - m.in. "M" i "Mareridt" - zespół daje pokaz unikalnego i klimatycznego brzmienia. Ich muzyka łączy ciężkie riffy z elementami folkowymi i przenikliwymi tekstami. Na Summer Breeze 2024 Myrkur zachwyca publiczność swoim fenomenalnym występem.