Lordi
Lordi z Finlandii jest już dobrze znaną marką w dziedzinie hard rocka i heavy metalu, choć przełomem było zwycięstwo w Konkursie Piosenki Eurowizji w 2006 r. Założony w 1992 r. zespół stworzył swój monster-metal, czemu dali wyraz na albumach "The Arockalypse" i "Sexorcism". Ich występy znane są z wyszukanych kostiumów i scenografii. Podczas Summer Breeze 2024 Lordi zachwyca publiczność swoim (bo jakżeby inaczej!) spektakularnym występem.