Brexit Blues
31 stycznia 2025 r. minęło pięć lat od oficjalnego wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Dziś niewielu Brytyjczyków jest zadowolonych z Brexitu i jego efektów. Wielu innych żałuje podjętej w 2016 roku decyzji.