Fake News
Rosja szczyci się tym, że ma dostęp do “ekspertów do spraw Zachodu”, którzy skrzętnie potwierdzają w mediach kremlowską wersję rzeczywistości. Ci niemieccy, belgijscy i francuscy “analitycy” są regularnie zapraszani do rosyjskich propagandowych kanałów telewizyjnych i radiowych. Kim są ci ludzie i jakie są ich motywacje?