Oligarchowie Putina
W Rosji garstka biznesmenów kontroluje ropę i gaz, służąc ekspansjonistycznym ambicjom Władimira Putina. Gdy Rosja napadła na Ukrainę i zajęła Krym w 2014 r., Europejczycy, zależni od rosyjskich węglowodorów, nie mogą przyłączyć się do amerykańskich sankcji. Kreml opracowuje kolejne projekty, które mają umocnić rosyjski wpływ w Europie.