Re: życie w kontenerze - Bezdomni w NiemczechOligarchowie Putina
Oligarchowie, którzy złożyli hołd lenny Putinowi, jak Ambramowicz czy Fridman, zostali wynagrodzeni przez prezydenta Rosji. Ci, którzy postanowili mu się sprzeciwić, zapłacili wysoką cenę. Michaił Chodorkowski spędził lata w kolonii karnej, Borys Bieriezowski musiał salwować się ucieczką z kraju. Marząc o przywróceniu Rosji wielkości, Putin postanawia wykorzystać do tego uzależnienie Europy od rosyjskich surowców naturalnych.