Muse i Florence + The Machine
Na terenie dawnego lotniska w historycznej scenerii grają innowacyjne zespoły rockowe i popowe. Gwiazdami są Muse oraz Florence + The Machine, które porywają publiczność do tańca i rozgrzewają całe miasto.