Pociągiem przez IndieJaponia pociągiem: zachodnie wybrzeże
Przenosimy się do Japonii by świętować Hanami, festiwal kwitnienia wiśni, który łączy elementy pikniku, konwentu i targów. W tym czasie pociąg ekspresowy Noto Kagaribi jest szturmowany przez gości z całego kraju. Wsiadamy wraz z nimi na pokład, by pokazać Wam spektakularne widoki zachodniego wybrzeża wyspy Honsiu.