Latif al-Ani: fotograf Iraku
Latif al-Ani fotografował wszystko: kosmopolityzm Mosulu i codzienne życie Arabów zamieszkujących bagna w pobliżu Al-Amara, nowoczesność Bagdadu i powolne zmiany na irackiej wsi, dobrobyt i tradycję. Gdy po wielu latach wyruszył w podróż śladami dawnego świata ze swoich fotografii, jego oczom ukazał się zupełnie nowy Irak.