Bohaterowie sztuki nowoczesnejPaczka Picassa (1906-1916)
Życie intymne pionierów sztuki nowoczesnej, od Montmartre'u w 1900 roku po wyzwolenie w 1944 roku. Część druga: wraz z powstaniem „Panien z Awinionu”, Picasso powołuje do życia kubizm, a to dopiero początek skandali… Wraz z wybuchem I Wojny Światowej wielka polityka wkracza w życie artystów.