Spanish Cinema
A collection of Spanish classics from the 1980s to the 2000s.. The films include the the exciting social drama "Mataharis" by Icíar Bollaín, the strange world of 'Intacto' by Juan Carlos Fresnadillo and Pedro Almodóvar’s erotic and macabre fable “Matador”.