The prestigious Prix de Lausanne brings together 87 young dancers from across 19 countries for its 2024 edition. These promising young artists aged between 15 - 18 are competing to gain entry into the best international dance schools.
The afternoon of Day 1 focuses on contemporary ballet classes led by Lakey E. Peña and a run-through of classical variations. An introduction to the different spaces of the Théâtre de Beaulieu.