Cyber World: The Future is Now
The prefix cyber comes from an ancient Greek word meaning "to control". But is mankind really in control of this technology? From the invention of the internet to artificial intelligence, Shimon Dotan's documentary takes stock of the galloping growth of the cyberworld.