Myths and Legends of Wild AnimalsThe Secret Life of the Prairie
The red fox, winter or summer, is always on the hunt for food. Despite the fact it keeps rodent populations in check, it's an animal with an extremely bad reputation, resented for going after chickens and thought of as a pest.