Art of Gaming
Gaming isn't all fun and games; there's an ideology and a world view behind each game. Trinity notes, as she plays her favourite games with political scientist Oliver Mauco, how often the protagonists are white men defending America from a foreign enemy. They then move on to Gal*Gun, and discuss the model of submissive femininity that it portrays. What if gaming was politics?