Toate videoclipurile
Artiști și creatori din întreaga Europă reacționează la problemele de actualitate prin poveștile lor personale și prin mijloacele lor de exprimare artistică. Departe de clișee, ei lărgesc aria de interes. TWIST este șansa ta culturală pe ARTE, cu 30 de minute de perspective noi și răcoritoare.