Dour Festival 2026
În orașul Dour din Belgia, în fiecare vară, începând din 1989, zeci de mii de participanți la festival vin să descopere o programare muzicală deosebită, alternativă și plină de energie.
Peaches, legenda queer a genului electro-punk, susține un concert nebun la Festivalul Dour, confirmându-și reputația de forță.