O Alegorie Urbană
Jay evadează din limitele rutinei în timp ce mama lui dă audiții la Opera din Paris. Pe măsură ce se plimbă prin oraș, acesta se transformă într-un peisaj de vis, în care realitatea se desprinde precum posterele de pe perete. În această peșteră platonică modernă, poezia și joaca se îmbină în timp ce copilul de șapte ani pornește într-o căutare inocentă a libertății.