În Europa, ultimele păduri primare se găsesc aproape exclusiv în munții din estul și sud-estul continentului. Aproape de starea lor inițială, aceste păduri conservate sunt puțin studiate. Pentru a înțelege cum funcționează aceste păduri naturale, se desfășoară expediții științifice. GEO Reportaj urmărește una dintre aceste expediții, în Alpii Dinarici din Albania.