Rolling Stone Beach 2025
Indie rock nad Morzem Bałtyckim - prawie 30 koncertów, cztery sceny i program łączący międzynarodowe gwiazdy i debiutantów sprawiają, że Rolling Stone Beach zapewnia wesołą atmosferę festiwalu... w listopadzie.