Domy i mieszkania dla każdego w przystępnej cenie! To hasło nawet dziś wydaje się radykalne, a w latach po I wojnie światowej było wcielane w życie w wielu miastach Europy. Nowe mieszkania miały być jasne, przewiewne i tanie. Do dziś wiele z nich zachwyca swoją formą i nowoczesnością rozwiązań.