W sercu historii: Procesy norymberskie
Listopad 1945. Oczy całego świata kierują się na Norymbergę, miasto nazistowskich zjazdów, gdzie rozpoczyna się „proces stulecia”. Nazistowscy dygnitarze najwyższego szczebla będą sądzeni za zbrodnie wojenne i zbrodnie przeciwko ludzkości. Proces obserwuje 300 dziennikarzy, doświadczonych reporterów wojennych. 80 lat później, dzięki ich świadectwom i wspomnieniom, możemy zanurzyć się ten historyczny proces i początek zimnej wojny.