Mimo że konserwatywne wartości rządzą życiem większości Pakistańczyków, młode pokolenia marzą o zmianie. W tej czteroodcinkowej serii poznajemy Pakistańczyków z różnych warstw społecznych i miast, którzy opowiadają o swoich marzeniach, codzienności i wyzwaniach.