Południowo-zachodnie wybrzeże Anglii
Sout West Coast Path wiedzie przez całe południowo-zachodnie wybrzeże Anglii, przecinając zieleniące się doliny, spektakularne klify i małe miasteczka. Ma ponad 1000 kilometrów i wiedzie przez cztery hrabstwa.